Breda-Mechelen 25 Juni - Reisverslag uit Mechelen, België van Ernst en Wilma Bijl - WaarBenJij.nu Breda-Mechelen 25 Juni - Reisverslag uit Mechelen, België van Ernst en Wilma Bijl - WaarBenJij.nu

Breda-Mechelen 25 Juni

Blijf op de hoogte en volg Ernst en Wilma

25 Juni 2016 | België, Mechelen

We wilden vroeg vertrekken, maar konden pas vanaf 8 uur ontbijten. Om 9 uur zaten we dan toch bepakt en bezakt op de fiets, met een flets zonnetje. Fietsend naar het station, pakten we daar de route weer op. Je kon wel zien dat Breda een mooie stad is. Na Breda volgden we het riviertje de Mark. Heerlijk rijden zo, heel rustig en een mooie omgeving. o kwamen we bij Galder. We wilden een kopje koffie drinken bij de Jacobskapel. Deze bleek open en e ontmoetten daar mensen die volgend jaar deze tocht willengaan fietsen. Ze kregen net een stempel in hun fietspaspoort. Dus wij ook weer een stempel rijker. Het was een leuke ontmoeting. Via Pulderbos kwamen we bij het riviertje de Nete. Hier bleven we langs fietsen tot in Duffel. Vreemd was wel dat het water heel laag stond. Af en toe regende het wel vandaag. Dan maar op een overdekt terras een kopje kofie drinken. Werd ht vanzelf weer droog. Ook vandaag wensten diverse mensen ons een goede reis, Toch leuk. We komen nu ook veel stikkers tegen van de Camino. Een teken dat we op de goede weg zitten. In Mechelen zitten we in een hotel speciaal voor fietsers. Het was weer een goede dag. Weer 100km. gefietst. Morgen doornaar Tournai dat wordt doorfietsen.

• 25 Juni 2016 - 22:21

Marieke:

Zo, zeg, geweldig, alweer 100 kilometer. Wat leuk al die ontmoetingen. Erg leuk om jullie zo te volgen. We zijn nu alweer benieuwd naar het volgende verslag. Veel succes morgen. Groeten ook van Ruud en Marijke

• 26 Juni 2016 - 15:21

Tineke En Henny:

Fijn dat alles goed gaat we kijken weer uit naar het volgend reis verslag

• 26 Juni 2016 - 20:09

Mieke En Herman:

Wat leuk dat jullie in twee dagen al zoveel hebben beleefd. Een goede tocht verder en we zijn benieuwd naar jullie volgende verslag.