proloog - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Ernst en Wilma Bijl - WaarBenJij.nu proloog - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Ernst en Wilma Bijl - WaarBenJij.nu

proloog

Door: ernst

Blijf op de hoogte en volg Ernst en Wilma

19 Juni 2016 | Nederland, Leiden

Omdat het routeboekje in Haarlem begint zijn wij daar 7 mei naartoe gefietst om ons eerste stempel te halen. Wij werden daar vriendelijk ontvangen, koffie gedronken en met andere pelgrimsgangers gesproken. De eerste gesprekken dus. Dat was erg leuk. In Haarlem nog de lunch gebruikt en daarna op weg, met mooi weer, volgens de officiele route via de Leidse Vaart naar Leiden. 10 juni hebben we in Leiden het volgende stempel gehaald. Bij pastoor Smith van de Lodewijkskerk. Vandaag 19 juni hebben wij de zegen ontvangen van ds. Ellis Ezinga in onze eigen wijkgemeente Leiden Zuidwest. Ook in aanwezigheid van onze kinderen, vrienden en familie. Het was een mooie dienst, met de zegen en veel goede wensen.

• 19 Juni 2016 - 18:40

Gwenn Prang:

Wat leuk dat jullie blog vandaag al begint!
    Ik vond het een mooie en ontroerende kerkdienst vanmorgen. Fijn dat ik er bij was.
    Een goede reis! Vrede en alle goeds!
    Lieve groeten, Gwenn

• 19 Juni 2016 - 19:28

Jetju:

Wat een mooie start.....

• 20 Juni 2016 - 15:56

Lara:

Hola chicos!

Ernst wat jammer dat ik je geen gedag meer heb kunnen zeggen op de afdeling...maar wat leuk dat ik jullie zo kan volgen!
    Spannend hoor, ik wens jullie een geweldig avontuur toe, buen viaje y disfruta mucho!!!

Veel liefs Lara